رضا یزدانی:امیدوارم عدالت در لیگ کشتی رعایت گردد

به گزارش وبلاگ رمزفا، رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در گروه ب با برگزاری مسابقات تیم های صنایع مازندران، ستارگان ساری، خراسان جنوبی و باشگاه ورزشی مقاومت در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری به سرانجام رسید و تیم صنایع مازندران با توجه به نتایج کسب شده به عنوان تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

رضا یزدانی:امیدوارم عدالت در لیگ کشتی رعایت گردد

رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران پس از صعود به دور بعدی رقابت های لیگ در تبادل نظر با سایت فدراسیون کشتی گفت: ما در دور رفت نتوانستیم از همه ظرفیت های خود استفاده کنیم اما در دور برگشت تقریباً نفراتی که در اختیار نداشتیم به ما اضافه شدند و در مجموع بچه ها عملکرد نسبتاً مطلوبی داشتند.

دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز دنیا تأکید کرد: هنوز از همه توان خود استفاده نکردیم و مطمئن باشید برای مرحله نیمه نهایی و فینال تیم ما تقویت خواهد شد، چراکه همچنان در بعضی اوزان با مشکل روبرو هستیم.

یزدانی اضافه کرد: رقابت در گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد نسبت به سایر گروه ها سخت تر بود چراکه تیم ستارگان با توجه به پتانسیل کشتی گیران داخلی و خارجی یکی از مدعیان بود اما به لطف خدا و کوشش اعضای تیم توانستیم راهی دور بعد شویم.

دارنده 3 مدال طلای بازی های آسیایی بابیان اینکه امیدوارم عدالت در همه ابعاد رعایت گردد توضیح داد: اگر در پی جذب اسپانسرها برای کشتی هستیم باید آن ها را دلگرم کنیم، یکی از مواردی که در سال های اخیر همیشه باعث دور شدن حامیان اقتصادی شده عدم رعایت عدالت و اتفاقاتی است که شاید باز کردن آن در این مجال خوشایند نباشد، اما ما به فدراسیون کشتی و سازمان لیگ اعتماد کامل داریم و امیدوار هستیم با اجرای صحیح قانون و عدالت محوری موجب شوند همه چیز در وسط میدان مسابقه معین گردد و هر تیمی برتر بود به حقش برسد.

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در پایان بیان کرد: برای حضور در مرحله نیمه نهایی و فینال برنامه داریم و سکوی قهرمانی را نشانه گرفته ایم و برای رسیدن به این مهم با همه توان کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رضا یزدانی:امیدوارم عدالت در لیگ کشتی رعایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا یزدانی:امیدوارم عدالت در لیگ کشتی رعایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید