رئیسی: سفر های دولت جزء کم هزینه ترین سفرهاست

به گزارش وبلاگ رمزفا، رئیس جمهور از ستاد تنظیم بازار و وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواست به صورت مستمر، نظارت بر زنجیره تامین و قیمت گذاری و عرضه کالا های مورد احتیاج مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیسی: سفر های دولت جزء کم هزینه ترین سفرهاست

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به مباحث مربوط به کمبود بعضی دارو ها گفت: وزارت بهداشت با فوریت هرگونه کمبود دارو و افزایش احتمالی قیمت آن را پیگیری نموده و اجازه ندهد هیچ گونه نگرانی برای مردم ایجاد شود.

رئیسی در ادامه سخنانش به قرار گرفتن ردیف اعتبارات مصوبات سفر های استانی در زیر مجموعه سفر های نهاد ریاست جمهوری اشاره نمود و اضافه نمود: این تغییر باعث ایجاد سوءتفاهم شد و این تصور را دامن زد که پول ها خرج سفر های رئیس جمهور می شود، در حالی که سفر های دولت جزء کم هزینه ترین سفر ها است و اعتبارات مذکور برای انجام پروژه های مصوب در سفر های استانی می باشد و سازمان برنامه و بودجه در فرآیند تصویب نهایی قانون بودجه، ترتیبی اتخاذ نمایند که این بخش از اعتبارات خارج از اعتبارات نهاد و در ردیف مناسب پیش بینی شود.

رئیس جمهور بعلاوه گفت: حوزه فعالیت معاونت امور زنان و خانواده از محوری ترین و اساسی ترین موضوعات مورد توجه دولت و نظام جمهوری اسلامی است و بودجه و اعتبار مورد احتیاج این معاونت باید در ردیف های مربوطه تامین شود.

رئیسی با تاکید دوباره بر ضرورت تنظیم پیوست عدالت برای تمام تصمیمات و مصوبات دستگاه های دولتی و به ویژه بودجه، توضیح داد: هیچ تصمیم و اقدام ما نباید خلاف عدالت باشد.

رئیس جمهور بعلاوه از همه مسئولین و دستگاه های دولتی خواست برای تشریح و شرح عملکرد دولت به ویژه تبیین باید ها و نباید های لایحه بودجه کوشش نمایند و اعلام کرد: کاری که تا به امروز برای تبیین عملکرد دولت و از جمله لایحه بودجه 1401 اجرا شده به هیچ وجه کافی نیست و همه اجزای دولت باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت نمایند.

رئیسی به موضوع آلودگی هوای تهران و شهر های بزرگ اشاره نمود و گفت: حداقل 18 دستگاه در زمینه مقابله با آلودگی هوای شهر ها مسئولیت دارند و هر ساله به خصوص در ایام سرد سال که شرایط آلودگی هوا شدت می گیرد، مباحثی در این رابطه مطرح می شود، اما باید اقدامات عملی و اثرگذار انجام شود.

رئیسی به موضوع انتشار اخبار پرداخت حقوق های نجومی در بعضی دستگاه ها اشاره نمود و گفت: دولت در برخورد با حقوق های نجومی قاطع و مصمم است و در هرکجا که با ارائه مستندات موضوع به اثبات برسد در جهت اصلاح آن با فوریت اقدام می شود.

منبع: فرارو

به "رئیسی: سفر های دولت جزء کم هزینه ترین سفرهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: سفر های دولت جزء کم هزینه ترین سفرهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید