دومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با برگزاری 3 بازی پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ رمزفا، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تیم های تایلند، ژاپن، چین تایپه، ازبکستان، چین و مالزی در دومین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا با یکدیگر رقابت می نمایند.

دومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با برگزاری 3 بازی پیگیری می گردد

نادر فلاحی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ رمزفا در اردبیل گفت: نخستین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا با برگزاری 4 ملاقات به کار خود سرانجام داد که تیم های قزاقستان، مالزی، ژاپن و ایران مقابل حریفان خود به فزونی رسیدند.

وی گفت: در دومین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا شش تیم با یکدیگر رقابت می نمایند که در نخستین بازی تیم های تایلند و ژاپن ساعت 12 و 30 دقیقه در استادیوم رضازاده اردبیل به مصاف هم می فرایند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اضافه نمود: ساعت 15 چین تایپه و پاکستان دومین ملاقات این روز را برگزار می نمایند و در ساعت 17 و 30 دقیقه نیز تیم های ملی والیبال چین و مالزی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فلاحی توضیح داد: خوشبختانه تماشاگران اردبیلی حمایت بسیار پرشوری از بازی تیم های ایران و پاکستان داشتند که امیدواریم این حمایت پرشور در سایر بازی های تیم ملی والیبال امید ایران نیز ادامه داشته باشد.

وی اعلام کرد: در صورت حضور مناسب تماشاگران در ملاقاتهای تیم ملی والیبال امید ایران، اردبیل شانس کسب میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال بزرگسالان ایران را دارد که امیدواریم با تداوم حضور تماشاگران این مهم تحقق یابد.

منبع: تسنیم

به "دومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با برگزاری 3 بازی پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با برگزاری 3 بازی پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید