توزیع قیر رایگان در سال های آینده هم عملیاتی می گردد؟

به گزارش وبلاگ رمزفا، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می گردد برای سال آینده مخالفان طرح رایگان قیر بیشتر گردد و شاید این طرح برای سال های بعد تصویب نگردد.

توزیع قیر رایگان در سال های آینده هم عملیاتی می گردد؟

غلامحسین رضوانی، نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران در مجلس در گفت وگو با وبلاگ رمزفا، درباره قانون توزیع قیر رایگان و نگرانی های موجود در این زمینه،گفت: در راستا اجرای طرحی که در مجلس به تصویب می رسد باید بر آن نظارت صحیحی صورت گیرد. نباید در مورد بودجه پیش داوری کرد.

او گفت: در رابطه با قیر رایگان، این طرح هواداران و مخالفان خود را دارد در مجموع مجلس این موضوع را تصویب نموده است. پیش بینی می گردد برای سال آینده مخالفان این طرح بیشتر و شاید این طرح برای سال آینده تصویب نگردد، اما از سوی بسیاری از نمایندگان شهرستان ها به علت آنکه این طرح را موجب یاری برای عمران و توسعه روستایی و شهری می دانند، همچنان هوادار این طرح هستند.

رضوانی گفت:در موضوع قیر رایگان باید نظارت صحیح صورت گیرد و اگر هم مواردی هست که در آن تخلفی روی داده باید گزارش گردد و کمیسیون اصل نود و سایر کمیسیون های مرتبط موظف هستند این موضوع را دنبال نمایند تا از تخلف جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید

  • قیر رایگان به بودجه 1401 هم راه پیدا کرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به روندی که بودجه در سالیان گذشته داشته است شاکله آن معمولا تغییر اساسی نمی کند بنابراین نگرانی از بابت تغییرات در آن وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع قیر رایگان در سال های آینده هم عملیاتی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع قیر رایگان در سال های آینده هم عملیاتی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید