تمامی خودروهای سرویس مدارس ورامین ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند

به گزارش وبلاگ رمزفا، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: به منظور نظارت هرچه بهتر بر روی خودروهای سرویس مدارس تمامی این خودر روها ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند.

تمامی خودروهای سرویس مدارس ورامین ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند

حسن خوانساریان در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ رمزفا گفت: به منظور نظارت هرچه بهتر بر روی خودروهای سرویس مدارس تمامی این خودروها ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند.

وی ادامه داد: تمامی خودروهای سرویس مدارس که اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند، ملزم به نصب آرم علائم سرویس مدارس هستند که در صورت عدم نصب آرم سرویس مدارس توسط گشت مشترک راهور و بازرسی سازمان جریمه و اعمال قانون می شوند.

خوانساریان یادآور شد: از روز شنبه 13 مهرماه گشت مشترک پلیس راهور و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل فعال و نسبت به روند سرویس دهی و آرم سرویس مدارس نظارت می کند.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید و با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس و نظارت بیشتر بر روی خدمات ارائه شده تمامی خودروهایی که اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند؛ باید نسبت به آرم و علائم شناسایی که از سوی سازمان به رانندگان سرویس مدارس واگذار شده است، اقدام کنند..

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمامی خودروهای سرویس مدارس ورامین ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی خودروهای سرویس مدارس ورامین ملزم به نصب آرم وعلائم شناسایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید