تقریبا 60 درصد آمریکایی ها معتقدند رسانه ها دشمن مردم هستند

به گزارش وبلاگ رمزفا، بر اساس تازه ترین نظرسنجی اجرا شده، تقریبا 60 درصد از شهروندان آمریکایی معتقدند که رسانه ها دشمن مردم هستند.

تقریبا 60 درصد آمریکایی ها معتقدند رسانه ها دشمن مردم هستند

به گزارش گروه دیگر رسانه های وبلاگ رمزفا، بر اساس نظرسنجی که موسسه راسموسن انجام داده، 58 درصد از رای دهندگان آمریکایی با این موضوع موافق هستند که رسانه ها واقعا دشمن مردم هستند.

در گزارش راسموسن آمده است: 34 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی قاطعانه با این موضوع اعلام موافقت نموده اند که رسانه های آمریکا دشمن منافع مردم هستند.

در این نظرسنجی، شرکت کنندگان با اجماع گفته اند که اعتقاد دارند اخبار جعلی یک چالش به تعداد می آید و اغلب آنها با گفته دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا موافق هستند که رسانه ها به دشمن مردم تبدیل شده اند.

راسموسن گزارش داد تنها 36 درصد از شرکت کنندگان این اعتقاد را نداشتند که رسانه دشمن مردم نبوده و 23 درصد از آنها هم قاطعانه با این موضوع مخالف بودند.

این نظرسنجی میان 1000 فرد بزرگسال آمریکایی و در بین روزهای هفتم و هشتم جولای صورت گرفته است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود بارها رسانه های کشورش را فاسد خواند و از نبود آزادی رسانه در این کشور انتقاد نموده بود.

ترامپ در پیامی توییتری نوشته بود: آمریکا آزادی رسانه ندارد، ما سرکوب روایت ها یا فقط اخبار جعلی داریم. طی دو هفته گذشته چیزهای زیادی در خصوص اینکه چقدر رسانه هایمان فاسد هستند و اکنون درباره غول های فناوری که شاید حتی بدترند، معلوم شده است. بخش 230 [قانون اینترنت] را لغو کنید!.

بخش 230، قسمتی از قانون استفاده از اینترنت در آمریکاست که ایمنی در برابر محتوا های شخص ثالث برای ناشران وب سایت ها را فراهم می آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقریبا 60 درصد آمریکایی ها معتقدند رسانه ها دشمن مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقریبا 60 درصد آمریکایی ها معتقدند رسانه ها دشمن مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید