برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های اروپایی از سال آینده

به گزارش وبلاگ رمزفا، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از برنامه های آموزشی مشترک بین این دانشگاه و بعضی دانشگاه ها اروپایی اطلاع داد و گفت: مهر آینده حدود 20 دانشجوی رشته دندانپزشکی از کشور قبرس به دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهند آمد.

برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های اروپایی از سال آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه rtp استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر کوهپایه زاده در گفت و گو با وبلاگ رمزفا ضمن بیان این مطلب به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه جذب دانشجویان خارجی اشاره نمود و اظهار کرد: کوشش ما برای جذب دانشجویان خارجی از کشورهای همسایه بسیار زیاد بوده است و در حال حاضر نیز 200 دانشجوی خارجی در رشته ها مختلف علوم پزشکی این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و جذب دانشجویان خارجی بیشتر در بخش و ظرفیت های خالی دانشگاه رخ داده است.

وی در ادامه توضیح داد: از 9 کشور همسایه نظیر عراق و افغانستان بیشترین آمار دانشجویان خارجی را داریم و کوشش میکنیم از کشورهای اروپایی نیز بتوانیم دانشجوی خارجی داشته باشیم چرا که ظرفیت های لازم برای پذیرش این دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از برگزاری برنامه های آموزشی مشترک بین این دانشگاه و بعضی کشورهای اروپایی اطلاع داد و گفت: طبق تفاهمات انجام شد برنامه های مشترک آموزشی با تعدادی از دانشگاه های اروپایی داریم امیدواریم بتوانیم از مهر سال آینده تعدادی دانشجوی دندانپزشکی از این کشورها در دانشگاه پذیرش کنیم.

دکتر کوهپایه زاده ادامه داد: تعداد 17 تا 20 دانشجوی دندانپزشکی از دانشگاه های قبرس که دو سال اول آموزشی خود را گذرانده باشند از سال آینده به منظور گذراندن 5 سال دوره بالینی خود به دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهند آمد و مدرک این دانشجویان به صورت مشترک ارائه خواهد شد.

وی تاکید نمود: دوره های آموزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در کشورهای اروپایی فعلا به صورت کرس های کوتاه مدت خواهد بود اما به صورت سیستماتیک فعلا برنامه ای برای اعزام دانشجو نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های اروپایی از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های اروپایی از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید