افزایش باند فرودگاه زنجان از برنامه های سفر رئیس جمهور است

به گزارش وبلاگ رمزفا، وزیر راه و شهرسازی، افزایش و توسعه باند فرودگاه زنجان را از برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان زنجان دانست.

افزایش باند فرودگاه زنجان از برنامه های سفر رئیس جمهور است

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ رمزفا، رستم قاسمی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، در جمع وبلاگ رمزفا با اشاره به اینکه پروژه های حوزه راه جزو طرح های مهم و تاثیرگزار در کشور به شمار می رود، اظهار کرد: همه تلاش مسئولان این است که در این زمینه کم ترین دغدغه را ببینیم.

وی با یادآوری اینکه پروژه خط آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه های مهم در کشور به شمار می رود، اضافه کرد: به همین خاطر تلاش دولت و نمایندگان مجلس این است که طرح جامع حمل و نقل کشور در بخش جاده ای، ریلی و هوایی بررسی شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه تلاش دولت بر اتمام پروژه های ریلی در کشور است، شرح داد: به همین خاطر حدود 800 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین مورد نیاز است که خوشبختانه توافقات لازم برای تخصیص این اعتبار در سفر امروز رئیس جمهور به استان زنجان اجرا شده است.

وزیر راه و شهرسازی از تخصیص 1500 میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه راه های مواصلاتی استان زنجان در سفر امروز رئیس جمهور خبر داد و گفت: در حوزه مسکن نیز امروز حدود 25 هزار واحد مسکونی در دست ساخت است و این خود باعث رونق اقتصادی در این منطقه خواهد شد.

قاسمی در خصوص آخرین شرایط پروژه های ریلی کشور یادآور شد: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، برخی از پروژه های مهم ریلی در کشور نیمه تمام به جای مانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش باند فرودگاه زنجان از برنامه های سفر رئیس جمهور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش باند فرودگاه زنجان از برنامه های سفر رئیس جمهور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید