استعدادیابی بچه ها کار برای ورود به مدارس ورزشی

به گزارش وبلاگ رمزفا، احمدی صدر گفت: مدارس ورزشی مناسب پس از استعدادیابی پذیرای بچه ها کار خواهد بود.

استعدادیابی بچه ها کار برای ورود به مدارس ورزشی

احمد احمدی صدر در حاشیه تماشای بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 در کنار بچه ها کار مرکز که در سالن مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم شهر ری منطقه 20 پخش زنده شد، در جمع وبلاگ رمزفا، گفت: قطعا امروز به کمک خداوند تیم ملی کشورمان پیروز می گردد و من دوست دارم نتیجه این بازی 2 بر 0 به نفع تیم کشورمان باشد. قطعا با وجود این بچه ها ان شاءالله انرژی مثبتی برای تیم ملی ارسال خواهد شد.

وی در تشریح برگزاری این مراسم اضافه کرد: حس و حال و شور و نشاط زیادی در کنار این بچه ها در سالن وجود دارد که ما هم از آنها انرژی می گیریم. این بچه ها به علت مسائل خانوادگی و اجتماعی و مباحث مالی اغلب فرصت بروز و ظهور بچه هاه های خود را ندارند. بر همین اساس برنامه ای ویژه برای تماشای بازی تیم کشورمان در کنار این بچه ها تدارک دیدیم.

مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: حدود 40، 50 برنامه در فضاهای مختلف شهر در خدمت این بچه ها بودیم تا علاوه بر تخلیه شور و نشاط آنها، به کرامت انسانی آنها نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: این بچه ها می توانند روزی قهرمانان ملی کشورمان باشند و استعدادهای آنها شکوفا گردد. به همین دلیل به سمت استعدادیابی و توانمندسازی آنها حرکت کردیم تا از دل همین بچه ها قهرمانان فردای کشورمان شکل بگیرد. این بچه ها در این مراسم شادی جمعی و با هم بودن برای ایران را همراه شور و نشاط تجربه می نمایند. در حقیقت برگزاری چنین مراسم هایی بسته های چند بعدی است که علاوه بر ایجاد انگیزه و فرصت بروز و ظهور شور و نشاط بچه ها، نشاط جمعی را نیز به همراه خواهد داشت. ما نیز همچون خانواده های خود در کنار این بچه ها نشاط را تجربه می کنیم.

وی تاکید نمود: در استعدادیابی این بچه ها یکی از موضوعات ورزش است که مدارس ورزشی مناسب پس از استعدادیابی پذیرای این عزیزان خواهد بود و در سایر حوزه های هنری و ... نیز پیش بینی هایی برای جذب این بچه ها به وسیله مدارس هنری صورت گرفته است.

در حال تکمیل...

وبلاگ رمزفا اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استعدادیابی بچه ها کار برای ورود به مدارس ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعدادیابی بچه ها کار برای ورود به مدارس ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید