اراضی ملی واگذار شده در آذربایجان غربی باید مشخص تکلیف گردد

به گزارش وبلاگ رمزفا، مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی در رابطه با واگذاری اراضی ملی برای طرح های مالی و تولیدی گفت: اینکه در طول 2 سال گذشته فقط 35 درصد از اراضی ملی واگذار شده معین تکلیف شدند، آمار قابل قبولی نیست.

اراضی ملی واگذار شده در آذربایجان غربی باید مشخص تکلیف گردد

مهدی رستم نژاد روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی با تاکید بر اینکه اراضی ملی واگذار شده باید سریعا مشخص تکلیف گردد، اظهار کرد: باید خروجی اراضی واگذار شده آنالیز گردد و صرفا به ارائه مجوز اکتفا نگردد.

به گفته وی، اینکه به علت ساخت و ساز در اراضی ملی واگذار شده، مدعی شویم که خروجی مثبت بوده، قابل قبول نیست البته مدنظر ما محصول تولیدی و اشتغال زایی در اراضی واگذار شده می باشد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دلال بازی در اراضی ملی واگذاری داده گردد، اضافه نمود: قراردادهای واگذاری باید چهارچوب خاصی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی را دارا باشد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه در بسیاری از شهرستان ها مشکل استقرار واحدهای تولیدی و مالی در داخل شهرک های صنعتی وجود دارد، گفت: لازم است تا شرکت شهرک های صنعتی راه کار عملی برای برطرف این مشکل ارائه دهد.

وی با انتقاد از عدم حضور شخص مدیران کل در جلسه کارگروه امور زیربنایی، اظهار کرد: حضور مدیران کل در کنار کارشناسان مربوطه در این جلسات لازم است و غائبین این جلسه به اطلاع استاندار خواهد رسید.

وبلاگ رمزفا آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اراضی ملی واگذار شده در آذربایجان غربی باید مشخص تکلیف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراضی ملی واگذار شده در آذربایجان غربی باید مشخص تکلیف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید