جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید

به گزارش وبلاگ رمزفا، جایزه جشنواره سن سباستین 2022 به ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی اهدا می گردد.

جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ رمزفا به نقل از ورایتی، ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی که در سینمای مستقل آمریکا هم چهره شناخته شده ای است و با بازی در فیلم بیمار انگلیسی به معروفیت رسید، جایزه سن سباستین دونوستیا را دریافت می نماید.

بینوش که بازیگر مورد علاقه بسیاری از کارگردان های بزرگ از کریستوف کیشلوفسکی گرفته تا کلر دنی و عباس کیارستمی بود، این جایزه را پیش از نمایش فیلم دو طرف تیغ ساخته کلر دنی که برنده خرس نقره ای برترین کارگردانی در جشنواره فیلم برلین شد، دریافت می نماید.

تصویر این بازیگر که کارنامه پر و پیمان سینمایی دارد سال جاری روی پوستر هفتادمین دوره جشنواره فیلم سن سباستین هم جای خواهد داشت.

جشنواره اسپانیایی سن سباستین با حضور بینوش رنگ و بویی فرانسوی خواهد داشت و مثل هر سال حضور قوی نمایندگان فروش فرانسوی و اکران فیلم های این صنعت در آن محسوس خواهد بود.

ژولیت بینوش 58 ساله جایزه اسکار را برای بیمار انگلیسی دریافت کرد و یک سزار برای سه رنگ: آبی کریستوف کیشلوفسکی در کارنامه دارد. وی بازیگر فیلم هایی، چون عاشقان روی پل ساخته لئوس کاراکس در سال 1991، آسیب لویی مال در سال 1992، شکلات لس هالستروم در سال 2000، پنهان میشل هانکه در سال 2005، کپی برابر اصل عباس کیارستمی در سال 2010، ابر های سیلس ماریا اولیور آسایاس در سال 2014 و زندگی رفیع کلر دنی در سال 2018 بوده است.

بین دو دنیا ساخته امانوئل کریر با بازی ژولیت بینوش در سال 2021 برنده جایزه تماشاگران جشنواره سن سباستین برای برترین فیلم اروپایی شد.

سال پیش جشنواره سن سباستین جایزه دونوستیا را به جانی دپ اهدا نموده بود.

جشنواره سن سباستین 2022 از 16 تا 24 سپتامبر (25 شهریور تا 2 مهر 1401) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید