چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ رمزفا، اگر به ژاپن سفر نکرده باشید احتمال کمی دارد که درباره زیبایی ها و شگفتی هایی که درباره این کشور گفته و نوشته می شود، استنباط دقیقی به دست آورید. ژاپن کشور شگفتی هاست. اگر به این کشور سفر نکرده اید، پس بهتراست برنامه ای برای سفر به سرزمین آفتاب تابان داشته باشید. در این کشور تصاویری وجود دارند که برخی از آن درمیان توریست های دنیا بسیار معروف هستند. البته برخی از منطقه ها هم هستند که دورافتاده اند و کمتر در معرض دید قرار می گیرند. برای سفر به این منطقه ها باید برنامه خاصی داشته باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟

جنگل بامبو ساگانا در آراشیاما

زیباترین مکان و دومین مکان دنیاگردی کیوتو یک جنگل زیباست با درختان بلند بامبو که وقتی با پای پیاده وارد آن می شوید گویا به دنیای دیگری قدم گذاشته اید. جنگل بامبو ساگانا یکی از مکان هایی است که هر دنیاگرد عاشق طبیعت باید سری به آن بزند.

یک بوم نقاشی چشم نواز

بهترین مکان برای این در هر فصلی از سال به آن جا سفر کنید پارک ساحلی هیتاچی است که در شمال شرقی توکیو واقع شده است. این پارک به دلیل داشتن گل های زیبای فصلی اش بسیار مشهور است . زیبایی این گلها به قدری است که این منطقه را به یک بوم نقاشی شبیه کرده است. بومی که گویا واقعی نیست. هر فصلی از سال می توان به این پارک رفت اما اگر می خواهید گل های آبی نموفیلا را ببینید ماه های آوریل و می بهترین زمان است.

پاییز در پارک ساحلی هیتاچی

پاییز یکی از بهترین فصل های سال برای بازدید پارک هیتاچی در ساحل شرقی هونشو است. از توکیو تا این پارک با وسیله نقلیه 2 ساعت راه است و همین باعث شده یک مکان عالی برای سفرهای یک روزه و دور ماندن از شلوغی و فشار مرکز باشد.

دشتی پر از گل های خزه

هر سال در منطقه Fuji Five Lakes جشنواره ای برگزار می شود که در آن گل های زیبای خزه صورتی، سفید و بنفش به بازدیدکنندگان این فستیوال خوشامد گفته و در آخر منظره زیبای کوه فوجی پذیرای آن ها خواهد بود. این فستیوال معمولا بین ماه های آوریل و ژوئن برگزار می شود. این جشنواره به فستیوال فوجی شیبازاکورا معروف است که یک جشن سالیانه است و دلیل برگزاری آن شکوفایی گل های خزه در منطقه است.

تونلی در باغ کاواچی فوجی

این باغ در شمال جزیره کیوشو واقع شده است. فاصله آن با فوکوکا تقریبا یک ساعت است.بهترین زمان برای بازدید از این باغ اواخر آوریل هنگامی که گل ها در رنگ های گوناگونی روئیده اند می باشد.

یکشنبه به کنار این رودخانه بروید

وقتی که سفر شما به توکیو قطعی شد حتما در برنامه سفر خودیک روز را به طور کامل به دیدن رودخانه ای در کاواگوئه اختصاص دهید. این رودخانه یک فاصله نیم ساعتی با شهر دارد و بهترین مکان برای سفرهای یک روزه به شمار می رود. این منطقه به خاطر رودخانه هایش معروف است.

معمولا به این منطقه ادو کوچک می گویند چون محیط شهر را در طول دوره ادو که دوره ای در تاریخ ژاپن است حفظ کرده است. برای رفتن به کاواگوئه در سومین یکشنبه ماه اکتبر برنامه ریزی کنید.

فستیوال چراغ های بامبودر تاکهتا، اوئیتا

تاکهتا به معنی بامبو و زمین های برنج است و هیچ چیزی بهتر از جشن گرفتن میراث این شهر با چراغ های بامبو نیست. این رسم از سال 2000 به منظور حفظ رشد درختان بامبو آغاز شده است.دنیاگرد های زیادی از سراسر دنیا به آنجا می فرایند تا 20هزار فانوسی که در سومین جمعه ماه نوامبر برای 3 شب روشن می شود را بازدید کنند.

جهت پیاده روی ناکازندو

این جهت از کیوتو آغاز و در ادو به خاتمه می رسد.کلمه ناکازندو به معنی جاده های کوهستان است و یکی از مهمترین جهتهای رفت و آمد در قرن هفدهم بوده است.ناکازندو یک جهت بسیار زیبا و رضایت بخش در میان حومه شهر و تاریخ ژاپن است.

رودخانه های لبریز از شکوفه های گیلاس

شکوفه های گیلاس یکی از زیباترین منظره ها فصلی ژاپن است که پیشنهاد می کنم حتما ببینید. هر ساله در فصل بهار این کشور تبدیل به دسته گل های پاستلی رنگ می شود. اگر می خواهید شاهد این شگفتی باشید باید در زمان مناسب به آن جا سفر کنید.

استخر آبی در هوکایدو

دومین جزیره کشور ژاپن از نظر وسعت، تقریبا 40 برابر بزرگتر از توکیوست این در حالی است فقط یک سوم جمعیت توکیو را دارد. به هرحال مهم ترین اهمیت این منطقه در یک استخر آبی به نام Aoiike که سعی کنید حتما از آن دیدن کنید.

منبع: الی گشت

به "چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید