لیگ برتر والیبال، فزونی شهرداری ارومیه و پیکان مقابل حریفان

به گزارش وبلاگ رمزفا، تیم شهرداری ارومیه با کسب دهمین پیروزی در لیگ برتر والیبال، جایگاه دوم خود را در جدول تثبیت کرد و پیکان نیز در دیداری یک طرفه هورسان رامسر را شکست داد.

لیگ برتر والیبال، فزونی شهرداری ارومیه و پیکان مقابل حریفان

به گزارش وبلاگ رمزفا، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، امروز (یکشنبه 28 آذرماه) با هفت ملاقات در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو ملاقات)، مریوان، رفسنجان، گرگان و تهران پیگیری شد.

سالن غدیر ارومیه این هفته میزبان آملی ها بود. دو تیم شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل درحالی به مصاف هم رفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم ارومیه برای تثبیت جایگاه دومی خود، نیازمند کسب یک برد دیگر بودند. در طرف مقابل، لبنیات هراز آمل که رقابت نزدیکی با پیکان و راه یاب ملل مریوان دارد، برای حفظ جایگاه پنجمی اش در جدول نیازمند پیروزی در این ملاقات بود. رالی پنج سته دو تیم با نتیجه سه بر دو و با ثبت امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19، 19 بر 25، 23 بر 25 و 15 بر 8 به سود شهرداری ارومیه تمام شد.

در ست چهارم این بازی، امیرحسین اسفندیار بازیکن لبنیات هراز آمل و رحمان داودی بازیکن شهرداری ارومیه، کارت زرد دریافت کردند.

در خانه والیبال تهران اما پیکان از امتیاز میزبانی به برترین نحو ممکن استفاده کرد و در یک بازی یک طرفه پیروز شد در سه ست متوالی حریفش هورسان رامسر را از پیش رو بردارد. شاگردان پیمان اکبری، پیروز به ثبت امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 17 شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر والیبال، فزونی شهرداری ارومیه و پیکان مقابل حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، فزونی شهرداری ارومیه و پیکان مقابل حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید