راه اندازی دبیرخانه سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان

به گزارش وبلاگ رمزفا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان همزمان با هفته جهانی سواد رسانه ای به وسیله کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران راه اندازی شد.

راه اندازی دبیرخانه سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان

به گزارش وبلاگ رمزفا به نقل از روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران، ایجاد و تقویت مولفه های مردمی سازی و عمومی سازی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، یاری به فراوری دانش مبتنی بر احتیاج عمومی برای ارتقای سواد رسانه ای، ایجاد همگرایی و هم افزایی بین المللی با موضوع ایران در زمینه سواد رسانه ای، ایجاد فرصتی برابر و اثرگذار برای ذینفعان این حوزه در ایران و سایر به منظور به اشتراگ گذاری پیشرفت های حاصل شده در زمینه سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همه، سازماندهی و ثبت رویدادها و فعالیت ها به صورت آنلاین یا آفلاین در این زمینه، پیوند رویدادها و اقدامات محلی در سراسر دنیا برای ارتقای ارتباطات سواد رسانه ای و اطلاعاتی، ایجاد زمینه برای برگزاری رویدادهای مشابه فرا مرزی و فرا منطقه ای حول موضوعات مرتبط با سواد رسانه ای و اطلاعاتی از سوی ایران، ایجاد زمینه تعاملات موثر و هر چه بیشتر بین المللی ... از جمله وظایف این دبیرخانه به شمار می رود.

بر این اساس، پوستر فراخوان و جدول اجرایی کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعانی برای همگان برای استفاده علاقه مندان منتشر خواهد شد.

تشکیل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعانی برای همگان جزو برنامه های کمیسیون ملی یونسکو ایران است که باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران مسوولیت اجرای این برنامه را از سوی کمیسیون ملی یونسکو - ایران برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی دبیرخانه سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دبیرخانه سواد رسانه ای و اطلاعاتی برای همگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید