خبرنگاران 15 بیمار شاهین دژی کرونا را شکست دادند

به گزارش وبلاگ رمزفا، مهاباد- خبرنگاران- مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت: از مجموع 25 نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، 15 بیمار ضمن شکست این بیماری با بهبودی کامل ترخیص شدند.

خبرنگاران 15 بیمار شاهین دژی کرونا را شکست دادند

اسماعیل فرحناک روز شنبه درباره آخرین شرایط بیماری کرونا در این شهرستان، اضافه نمود: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز، نمونه 75 بیمار مشکوک مورد آزمایش قرار گرفته که تا به امروز جواب 25 مورد آزمایش مثبت اعلام شده و از این تعداد 15 بیمار مبتلا، با بهبودی کامل و شرایط پایدار جسمانی از بیمارستان شهید راثی شاهین دژ ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه شاهین دژ به نسبت جمعیت، بیشترین بیمار مبتلا به کرونا را در استان دارد، ادامه داد: 2 نفر از مبتلایان نیز تا به امروز بر اثر این ویروس ضمن داشتن بیماری زمینه ای جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 10 بیمار مبتلا به این بیماری در بیمارستان این شهرستان بستری و تحت مراقبت ویژه هستند، اضافه نمود: حال عمومی بیماران مبتلا مطلوب بوده و هیچ کدام مشکل حادی ندارند.

وی بیان نمود: 36 بیمار مشکوک به کرونا نیز با بهبودی و منفی اعلام شدن جواب آزمایش خود ترخیص شده اند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ تاکید نمود: مردم باید توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند زیرا بهترین راهکار در این مورد حضور در منزل و به عبارتی قرنطینه خانگی است.

فرحناک از شهروندان خواست تا از تجمع در مراکز خرید، فروشگاه ها، خیابان ها و شب نشینی های گروهی خودداری نمایند.

شاهین دژ با 98 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی 367 نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 23 نفر تا به امروز فوت نموده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 15 بیمار شاهین دژی کرونا را شکست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 بیمار شاهین دژی کرونا را شکست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید