حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شد

به گزارش وبلاگ رمزفا، اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال حکم به انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان دادند.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شد

به گزارش ایسنا، ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حالی که دقایقی قبل انتخاب حسین عبدی را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان تکذیب کرد بود، در سایت فدراسیون فوتبال خبر از انتخاب این مربی داد.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: قاسمپور در خصوص آخرین شرایط انتخاب سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال آقای حسین عبدی که پیش از این نیز راهنمایی تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشت به عنوان گزینه مورد نظر جهت ادامه فعالیت در این تیم انتخاب شد. در واقع کمیته فنی پس از آنالیز شرایط گزینه های مورد نظر بر اساس توانمندی ها هم چنین سوابق آقای عبدی به این نتیجه رسید که ایشان می تواند این جهت را به خوبی دنبال کند و به همین منظور در خصوص انتخاب آقای عبدی به جمع بندی رسیدیم.

قاسمپور اضافه نمود: با توجه به تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان می بایست درباره مذاکره و توافق هم چنین انعقاد قرارداد با سرمربی تیم ملی نوجوانان اقدامات لازم را انجام بدهد تا ایشان کار خودشان را به صورت رسمی شروع نمایند.

سخنگوی کمیته فنی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: هنوز در این مورد به جمع بندی نرسیدیم. ما در ابتدا 6 گزینه برای راهنمایی تیم ملی جوانان داشتیم که در نهایت به سه گزینه نهایی رسیدیم. اعضای کمیته فنی پس از آنالیز برنامه های سه گزینه مورد نظر جهت راهنمایی تیم ملی جوانان از این نفرات دعوت خواهند کرد که توضیحات لازم را در خصوص برنامه ها بدهند و در ادامه سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان نیز با نظر اعضای کمیته انتخاب و معرفی خواهد شد.

او در گفت وگو با ایسنا، درباره این که چرا دقایقی قبل این مساله را تکذیب نموده بود، گفت: با توجه به اهمیت موضوع در اپلیکیشن های پیغام رسان صحبت کردیم و چون عبدی امتیاز بسیار بالایی نسبت به دو گزینه دیگر کسب نموده بود، او را برای راهنمایی نوجوانان انتخاب کردیم تا زودتر قراردادش منعقد گردد اما درباره جوانان تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: فرارو

به "حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید