جهانبخش: کار را برای انگلیس سخت می کنیم

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - ملی پوش فوتبال ایران باور دارد که گروه دوم جام جهانی بسیار سخت و تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان یک مدعی می تواند چند تیم در این جام داشته باشد.

جهانبخش: کار را برای انگلیس سخت می کنیم

علیرضا دنیابخش در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت در زمینه حضور ایران در گروه دوم جام دنیای گفت: تیم ضعیف و آسان در جام دنیای وجود ندارد و برترین های هر قاره در جشنواره فوتبال دنیا حضور دارند. بازی در مقابل هر تیمی در جام دنیای سخت و من این را در 2 جام دنیای گذشته تجربه کردم.

وی ادامه داد: گروه دوم گروه راحتی نیست و حضور انگلیس در این گروه کار را سخت می نماید. این تیم در یورو 2020 خوب کار کرد و پیروز به حضور در فینال شد. در جام دنیای گذشته نیز انگلیس در جمع چهار تیم برتر بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی از تیم ملی فوتبال آمریکا نیز اضافه نمود: این تیم یکی از برترین نسل های فوتبال خود را دارد و بیش از 70 درصد بازیکنانش در لیگ های اروپایی توپ می زنند و تاثیرگذار هم هستند.

ملی پوش فوتبال ایران ادامه داد: تیم های پلی آف اروپا نیز توانایی زیادی را دارد و در بازی های شان فوق العاده خوب کار نموده اند که توانسته اند به این مرحله برسند. رسیدن به پلی آف قدم بزرگی برای آنها بوده است. به نظرم همه تیم های گروه خوب هستند، اما اگر خودمان باشیم و شرایط آماده سازی مناسب باشد می توانیم کارهای خیلی مثبتی انجام بدهیم.

دنیابخش درمورد تیم برنده ملاقات ایران و انگلیس گفت: قطعاً بازی سختی می گردد. با توجه به تجربه ای که از ملاقات اول مان با مراکش در جام دنیای 2018 دارم، می دانم بازی اول در تورنمنتی مثل جام دنیای فوق العاده سخت خواهد شد. ترجیح می دهم که با تیم های دیگر گروه تورنمنت فوتبال را آغاز کنیم اما قرعه به نام بازی ایران و انگلیس افتاده است و باید خود را برای این ملاقات آماده کنیم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: تیم منسجم انگلیس در جام دنیای حضور دارد و این کشور فوتبال خوبی دارد و می تواند سه تیم ملی داشته باشد.

وی این را هم اضافه نمود: با آمادگی به قطر خواهیم رفت و کار را برای انگلیس سخت می کنیم. نتایجی کسب خواهیم کرد که موجب خوشحالی مردم گردد. تمام کوشش خود را برای سربلندی پرچم ایران و افتخار آفرینی می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جهانبخش: کار را برای انگلیس سخت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: کار را برای انگلیس سخت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید