برگزاری نشست بر خط فرضی با موضوع از پژوهش تا فیلم نامه نویسی مستند

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، نشستی تحت عنوان بر خط فرضی و با موضوع از پژوهش تا فیلم نامه نویسی برای مستند برگزار می نماید.

برگزاری نشست بر خط فرضی با موضوع از پژوهش تا فیلم نامه نویسی مستند

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، نشست گفت و گوهای هدفمند و متنوع در حوزه فیلم کوتاه با حضور محمدصادق دهقانی، به عنوان کارشناس و همایون امامی، به عنوان مستندساز و منتقد، چهارشنبه 24 آذر از ساعت 21 الی 22:30 برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند به وسیله صفحه اینستاگرام به آدرس @amoozesh.iycs در این نشست آنلاین حضور پیدا نمایند.

محمدصادق دهقانی متولد 26 مهر 1368 در بیرجند، دانش آموخته ادبیات نمایشی از هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی تهیه نماینده و کارگردان مستند - ایده پرداز، نویسنده، عکاس و کارگردان صداستانگاه (ترکیب عکس، داستان و صدا) ، دارای دریافت نشان ملی جوان برتر کشور در رشته فیلم و چهره فرهنگی سال ایران در روز ملی آب (1397) است. دهقانی بعلاوه مدرس نوشتن و کارگردانی در سینمای مستند و عضو پیوسته انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند نیز است.

همایون امامی متولد 1333 در هرسین (از شهرستان های استان کرمانشاه) مستندساز ایرانی و پژوهشگر سینما است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و بعلاوه منتقد اجتماعی، منتقد فیلم، مصاحبه گر برنامه تلویزیونی گنجینه و داور چندین جشنواره فیلم مستند بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری نشست بر خط فرضی با موضوع از پژوهش تا فیلم نامه نویسی مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست بر خط فرضی با موضوع از پژوهش تا فیلم نامه نویسی مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید