با قهرمانی استقلال به تیم ملی برمی گردم

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - گلر استقلال که برترین آمارها را در فصل جاری به جا گذاشته، امیدوار است کادر فنی تیم ملی هم درخشش او را ببیند.

با قهرمانی استقلال به تیم ملی برمی گردم

به گزارش همشهری، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در این فصل یکی از برترین های تیمش بوده است. بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند اگر استقلال کمترین آمار گل خورده را دارد در کنار کار خوب خط دفاعی، درخشش حسینی هم یکی از دلایل اصلی بوده است. وقتی رشید مظاهری به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد و در نهایت به سپاهان رفت، بعضی گمان می کردند حسینی بدون رقیب افت می نماید اما او به فرایند خوبش ادامه داد و الان صاحب برترین آمار کلین شیت و کمترین گل خورده در فصل جاری است. بعد از برد استقلال مقابل گل گهر فرصتی دست داد تا گفت وگویی با دروازه بان شماره یک آبی ها داشته باشیم و او به سؤالات همشهری پاسخ داد.

ابتدا از فرایند فنی بازی با گل گهر برایمان بگو.

ما از همان ابتدای بازی با برنامه در زمین ظاهر شدیم و با تدابیری که مربیان دیده بودند در زمین کوشش کردیم. در نهایت توانستیم 3امتیاز مهم مسابقه را بگیریم. البته باید تأکید کنم واقعا بازی خیلی سختی بود. از همه بچه های تیم تشکر می کنم که با جان و دل بازی کردند. امیدوارم که همین فرایند را در 9هفته آینده هم ادامه بدهیم.

رقابت شما با پرسپولیس خیلی نزدیک به هم است و بسیاری اعتقاد دارند نتیجه داربی می تواند نقش معین کننده ای در معین قهرمان لیگ سال جاری داشته باشد. نظرت در این ارتباط چیست؟

باید تأکید کنم ما بازی به بازی پیش می رویم و ان شاءالله که بتوانیم برترین نتایج را بگیریم. داربی هم بالاخره حساسیت خودش را دارد و ما همه سعی و کوششمان را می کنیم که به یک موفقیت بزرگ برسیم.

طرفداران استقلال در این فصل از تیم شان قهرمانی می خواهند. به نظرت می توانید قهرمان شوید؟

مطمئنا تمام کوشش مجموعه باشگاه استقلال از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا مدیریت فقط با همین هدف است. امیدوارم با تدابیر مربیان و کوشش بازیکنان این اتفاق بیفتد و پس از سال ها عنوان قهرمانی را تصاحب کنیم. این قهرمانی حق استقلال و طرفدارانش است. حالا توکل به خدا ببینیم چه می گردد.

در این فصل هم خودت و هم خط دفاعی تیم تان عملکرد قابل قبولی داشتید و خیلی کم گل خوردید. به نظرت جدایی ناخواسته سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا چه حد می تواند روی عملکرد این خط دفاعی تأثیر بگذارد؟

سیاوش و حسین خیلی زحمت کشیدند اما دیگر نشد که با ما ادامه بدهند و باز هم از آنها تشکر می کنم. اما در این چند بازی هم دفاع های ما سنگ تمام گذاشتند که از آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم این فرایند را ادامه بدهیم.

در بازی با گل گهر صدمین بازی ات را برای استقلال انجام دادی و وارد باشگاه صدتایی های استقلال شدی.

برای خود من افتخار بزرگی است که توانستم به چنین مرتبه ای برسم. امیدوارم طرفداران از عملکردم راضی باشند. تمام سعی و کوشش من این است که انتظارات آنها را برآورده کنم و در کنارش بتوانم به اهدافی که در فوتبال و زندگی دارم برسم. موضوع دیگر اینکه امیدوارم تا سال های سال و تا زمانی که آمادگی اش را دارم در خدمت تیم استقلال باشم.

مهم ترین هدفت در این فصل چیست؟

در کنار قهرمانی استقلال، به عنوان هدف شخصی هم دوست دارم به تیم ملی برگردم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی عملکرد مرا هم ببینند.

در بازی با گل گهر، اسکوچیچ هم در استادیوم حضور داشت و عملکردتان را زیرنظر گرفت. پس به حضور در تیم ملی فکر می کنی؟

بله امیدوارم این شانس را پیدا کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با قهرمانی استقلال به تیم ملی برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قهرمانی استقلال به تیم ملی برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید