امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون غربالگری المپیاد علوم پزشکی

به گزارش وبلاگ رمزفا، داوطلبان شرکت در آزمون غربالگری چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تا انتها وقت اداری امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت فرصت دارند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون غربالگری المپیاد علوم پزشکی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ رمزفا، آزمون غربالگری متمرکز (مرحله انفرادی) چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور روز 19 خردادماه برگزار می گردد و دانشجویان تا سرانجام وقت اداری امروز 21 اردیبهشت 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد.

داوطلبان ضروری است با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده، اقدام نمایند.

داوطلبان بدون در نظر گرفتن دانشگاه محل تحصیل خود، مجاز به انتخاب محل آزمون هستند.

فقط داوطلبانی که از سوی دانشگاه محل تحصیل خود معرفی شده اند، مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.

چنانچه داوطلبی بدون اینکه از سوی دانشگاه مجاز شده باشد در آزمون ثبت نام کند از فرایند ثبت نام حذف خواهد شد.

پس از ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی یک کد رهگیری برای هر داوطلب تخصیص داده می گردد که ضروری است داوطلبان این کد را ذخیره نموده تا در مراحل بعدی آزمون از آن استفاده نمایند.

داوطلبان در وارد کردن شماره همراه خود در فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند. در صورت احتیاج به ارسال پیامک از سوی این مرکز برای داوطلبان، موارد فقط به شماره همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد.

نتایج آزمون غربالگری 6 تیرماه 1401 اعلام می گردد و پس از آن 30 تیم راه یافته به مرحله بعدی (کار گروهی) معرفی می شوند. دریافت گزارش گروه ها در 15 مردادماه انجام می گردد و در نهایت آزمون مرحله دوم کشوری در شهریور ماه 1401 برگزار خواهد شد.

چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت برگزار می گردد.

در این دوره موضوعات حیطه های 6 گانه شامل دروس اصلی پزشکی (داخلی، بچه ها، زنان و جراحی)، کلیات آموزش پزشکی، ابعاد سلولی مولکولی سلامت روان (Cellular and Molecular aspects of Mental Health)، مدیریت منابع در کسب و کار های دانش بنیان، تعارض منافع در نظام سلامت کشور، تحلیل و نقد پژوهش های زیست پزشکی از منظر علوم انسانی سلامت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون غربالگری المپیاد علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون غربالگری المپیاد علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید