احتمال افزایش محدودیت های جشنواره

به گزارش وبلاگ رمزفا، تهران (پانا) - سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دولت از هر فیلمی که مردمی باشد حمایت می نماید، گفت شنبه هفته بعد در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع افزایش همه گیری سویه امیکرون آنالیز می گردد، پیش بینی می کنم با محدودیت های بیشتری روبرو شویم.

احتمال افزایش محدودیت های جشنواره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی در محل خانه جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر طنین اصلی جشن های دهه فجر است و هر ایرانی دوست دارد که در این رویداد که با جشن پیروزی انقلاب جزو که محوری ترین جشن های ماست شرکت کند.

سخنگوی دولت جشنواره فیلم فجر را نمایش فرهنگ و هنر ایران زمین با هنر متعالی سینما دانست و گفت: حضورم در خانه جشنواره، ادای احترام به جامعه فرهنگ و هنر و همنشینی با هنرمندان دوست داشتنی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب است.

سخنگوی دولت با اشاره به این که شنبه گذشته صحبت هایی در مورد جشنواره های دهه فجر شد، توضیح داد: شنبه هفته بعد که جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا است و با توجه به افزایش مقدار همه گیری سویه ا میکرون مباحث نو مطرح شده است و پیش بینی می کنم با محدودیت های بیشتری روبرو شویم اما همه باید دعا کنیم مرحله به جایی نرسد که نیازمند تعطیلی برنامه های عمومی گردد.

بهادری جهرمی درباره دلیل عدم تشکیل جلسه شورای عالی سینما گفت: اصل شورا هنوز به تصویب هیات وزیران نرسیده ، اما در دستور کار است و در نوبت تصویب است.

وی بعلاوه گفت: دولت از هر فیلمی که مردمی باشد حمایت می نماید، وزیر فرهنگ و ارشاد از همه اعضای هیات دولت دعوت نموده اند و در حدی که فرصت اجازه بدهد وزیران تشریف می آورند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "احتمال افزایش محدودیت های جشنواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش محدودیت های جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید