مهدوی کیا: با مجیدی توافق کردیم 3 بازیکن از استقلال دعوت کنیم، امیدوارم در آینده مسائل کمتر گردد

به گزارش وبلاگ رمزفا، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به توافق رسیده است تا سه بازیکن از این تیم را به اردوی تیم امید دعوت کند.

مهدوی کیا: با مجیدی توافق کردیم 3 بازیکن از استقلال دعوت کنیم، امیدوارم در آینده مسائل کمتر گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ رمزفا، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان که برای تماشای ملاقات استقلال - طرفدار در استادیوم آزادی حضور داشت درباره این بازی گفت: بازی بدی نبود. همواره بازی اول لیگ، خیلی سخت است. تقریباً بازی برابری بود و بچه های تیم امید هم بد نبودند. ما هم آمده بودیم بازیکنانی را که به تیم امید دعوت نموده بودیم، ببینیم و موضوع خاص دیگری نبود.

وی درباره برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه هایی که به تیم امید بازیکن نمی دهند و اینکه دو بازیکن آلومینیوم اراک که به اردو نرفته بودند سه جلسه محروم شده اند، گفت: این وظیفه من نیست که صحبت کنم. فدراسیون با توجه به قوانینی که دارد، تصمیم گرفته است. ما کوشش می کنیم تعامل خوبی بین باشگاه ها و تیم امید باشد و امیدوارم بعد از این مسائل کمتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص اینکه آیا پیکان و استقلال به این تیم بازیکن خواهند داد یا نه، گفت: بله، صحبت کردیم و مسئله ای نیست.

وی راجع به اینکه از استقلال چهار بازیکن در فهرست هستند و این تیم می تواند درخواست لغو بازی هایش را بدهد و آیا با مجیدی صحبت نموده است یا نه، گفت: با مجیدی صحبت های خوبی کردیم و او مسئله ای نداشت، اما ما در هر صورت سه بازیکن از استقلال را استفاده می کنیم و با مجیدی به توافق رسیدیم که سه بازیکن استقلال در فهرست ما باشند. فهرست اولیه اینطور بوده است و در فهرست نهایی، نهایتاً از هر تیم سه بازیکن خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدوی کیا: با مجیدی توافق کردیم 3 بازیکن از استقلال دعوت کنیم، امیدوارم در آینده مسائل کمتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا: با مجیدی توافق کردیم 3 بازیکن از استقلال دعوت کنیم، امیدوارم در آینده مسائل کمتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید