زلزله 5ریشتری در خوی آذربایجان غربی، اعزام تیم های ارزیاب

به گزارش وبلاگ رمزفا، سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عمق این زمین لرزه گفت: با توجه به عمق بالای زلزله به نظر نمی رسد که خسارتی درپی آن اتفاق افتاده باشد، با این وجود تیم های ارزیاب به محل اعزام شده و آماده باش نیز به امدادگران داده شده است.

زلزله 5ریشتری در خوی آذربایجان غربی، اعزام تیم های ارزیاب

درپی وقوع زلزله پنج ریشتری در شهرستان خوی آذربایجان غربی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم های ارزیاب به این منطقه ها اطلاع داد.

صادق محمودی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 15:17 امروز زلزله ای به بزرگی پنج ریشتری در عمق 16 کیلومتری زمین، خوی در آذربایجان غربی را لرزاند.

وی با بیان اینکه درپی این زلزله امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات این سازمان به حالت آماده باش درآمده است، گفت: در حال حاضر تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به منطقه ها متاثر از زلزله اعزام شده اند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عمق این زمین لرزه گفت: با توجه به عمق بالای زلزله به نظر نمی رسد که خسارتی درپی آن اتفاق افتاده باشد، با این وجود تیم های ارزیاب به محل اعزام شده و آماده باش نیز به امدادگران داده شده است.

منبع: عصر ایران

به "زلزله 5ریشتری در خوی آذربایجان غربی، اعزام تیم های ارزیاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله 5ریشتری در خوی آذربایجان غربی، اعزام تیم های ارزیاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید