تنها راه خروج استقلال از بحران

به گزارش وبلاگ رمزفا، استقلال این روز ها دوباره با مسائل اقتصادی پرتعداد دست و پنجه نرم می نماید. در فاصله چند روز تا ملاقات با الهلال عربستان بازیکنان منتظرند تا باشگاه بخشی از قراردادهایشان را واریز کند و وعده های مسئولان در این خصوص هنوز اجرایی نشده است.

تنها راه خروج استقلال از بحران

در این شرایط آبی های مرکز شب گذشته بدون حضور رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر که به مسائل اقتصادی اعتراض داشتند به امارات سفر کرد تا خود را برای بازی با الهلال آماده کند.

این در شرایطی است که طبق وعده باشگاه باید نهایتا تا فردا بخشی از مطالبات پرداخت گردد. از طرفی 3 بازیکن مذکور هم حاضر نیستند بدون دریافت پول به امارات بروند و به همین دلیل مسئولان باشگاه هرچه سریع تر باید در تامین منابع اقتصادی کوشش نمایند.

از این رو استقلالی ها منتظر دریافت پولی هستند که بابت انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی با باشگاه اماراتی توافق نموده بودند. با وجود گذشت 10 روز از انتقال قایدی، اما هنوز پول رضایتنامه او به حساب باشگاه استقلال واریز نشده و با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد این پول تنها راه خروج مقطعی استقلال از بحران اقتصادی ایجاد شده است.

از سوی دیگر از بین مدیران استقلال پرویز مظلومی و کاظم قیم همراه تیم به امارات رفته اند، احمد مددی و ناصر فریاد شیران به ویروس کرونا مبتلا شدند و بستری اند. در این شرایط فقط اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه است که امور اقتصادی را پیگیری می نماید و باید دید او تا 24 ساعت آینده برای پرداخت پول به بازیکنان چه اقدامی انجام می دهد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "تنها راه خروج استقلال از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها راه خروج استقلال از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید