اعضای صلیب سرخ کانادا از 19 اکتبر تا حداکثر 28 نوامبر به این منطقه ها اعزام می شوند

به گزارش وبلاگ رمزفا و به نقل از وبسایت دولت کانادا، در روز دوشنبه 18 اکتبر، دولت فدرال درخواست قلمروهای شمال غربی را مبنی بر ارسال یاری های اضطراری مربوط به کووید19، تأیید کرد. از امروز 19 اکتبر تا 14 نوامبر، 10 عضو صلیب سرخ کانادا به این منطقه ها اعزام خواهند شد.

اعضای صلیب سرخ کانادا از 19 اکتبر تا حداکثر 28 نوامبر به این منطقه ها اعزام می شوند

دولت فدرال بعلاوه گفت این یاری ها ممکن است تا تا 28 نوامبر 2021 تمدید گردد. قلمروهای شمال غربی طی هفته های اخیر، با افزایش ناگهانی مبتلایان به کووید19 روبرو بودند که از سایر استان ها و قلمروهای کانادا بالاتر بوده است. تقریباً دو سوم موارد مبتلا به کووید19 در Yellowknife، مرکز این قلمرو هستند.

در طول همه گیری کرونا، 139 درخواست از سمت استان ها و قلمروها برای دولت فدرال ارسال شده است. قلمروهای شمال غربی تا کنون 9 درخواست در این باره ارسال نموده اند. ارسال یاری های مربوطه با همکاری سازمان های فدرال مانند وزارت دفاع ملی (DND)، سازمان بهداشت کانادا، آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC)، و شرکای غیر دولتی مانند صلیب سرخ کانادا صورت می گیرد.

در کانادا، شرایط اضطراری ابتدا به وسیله دولت استانی مدیریت می گردد؛ در صورت تشدید شرایط اضطراری، استان ها یا قلمروها قادرند از دولت فدرال یاری بگیرند.

منبع: خبرکانادا

به "اعضای صلیب سرخ کانادا از 19 اکتبر تا حداکثر 28 نوامبر به این منطقه ها اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای صلیب سرخ کانادا از 19 اکتبر تا حداکثر 28 نوامبر به این منطقه ها اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید